Unistuste töö

Mul tegelikult on töö, mis mulle hullult meeldib. Aga kui ma mingil põhjusel tööl käia (just nimelt käia) ei saaks, siis ma mõtlesin, et tahaksin olla sihuke tegelane, kes loeb toimetusele saaetud käsikirju (no romaane, noh) ja annab tagasisidet, kas tasub avaldada või mitte.

Nii et kui keegi teab kedagi kes vajab kedagi kes tema eest mõõduka tasu eest raamatuid loeks, andke teada, panen varakult kõrva taha😀

2 Vastust to “Unistuste töö”

  1. allu Says:

    Praegu loetakse romaanivõistlusele laekunud käsikirju – 80 romaani. Võib-olla mõni žürii liikmetest vajab abi. Küsi järele, saad kohe ree peale.

  2. Rändom staff | kirjand vabal teemal Says:

    […] aeg varem kirjutasin siin kusagil, et mulle väga meeldiks olla proovilugeja … aga viimasel ajal olen selles kahtlema hakanud. Üks kahest, kas olen ise pirtsakamaks […]


Lisa kommentaar

