Häid lambaid… vol 2

Te mäletate seda anekdooti, kus vaene vana juut elab ühes toas koos naise, viie lapse ja ämma perega ja jube kitsas on? (kes ei mäleta, siis edasi läks nii: juut läheb rabi juure nõu küsima, et kuidas edasi, jube kitsas ja ei mahu ära ja värki ja. Rabi nõuanne: võta kits ja tule kahe nädala pärast uuesti tagasi minu juurde. Mees küll imestab, aga teeb nagu kästud. Kahe nädala pärast annab rabi uue nõuande: viska kits majast välja ja tule nädala pärast uuesti. Veel nädal hiljem, kui juut ja rabi kohtuvad, ei jõua mees ära kiita: aitäh hüva nõu eest, viskasin kitse välja ja te ei kujuta ettegi, kui palju ruumi mul nüüd on!)

Meil on küll kaks tuba, aga seda asustavad enam-vähem igapäevaselt Mina, Meesinime, Kutt, Põnn, Juunior ja peika (mitte enam see, kellest siin juttu oli) ja viimased kaks ka vaid seni, kuni Juunioril korter remonditud saab, aga ikkagi ei saa väga ruumi ülekülluse üle kurta.

Täna  sattusid Seenior ja Juunior korraks samal ajal siin olema ja lahkusid samal ajal, üks oma koju, teine kinno.

Juunior (ukselt): Tsauuuu!

Mina: Tsauuu! Oot, te tulete õhtul siia ka või?

Juunior: Ma arvan küll. Tsauu!

Mina: Tsauu.

Seenior: Tsauuu. Ma tulen siis ka õhtul siia. Ja võtan R ja E ja E ja N  (tõlge: mees, mehevend , laps, laps) ka kaasa!

Mina: (naerab)

Meesinimene (resigneerunult): Võta jah, Meil niikuinii enam vahet pole.

😀

Või äkki peaks ka kitse võtma?

2 Vastust to “Häid lambaid… vol 2”

  1. lendav Says:

    Selleks, et efekt suurem oleks, tuleb ükshaaval tuua tuppa kanad, siga, õuekoer ja lõpuks kits. Kui need siis kõik korraga välja viia, vaat siis saab alles palju ruumi!


Lisa kommentaar

