Tahan kõike teada

Kunagi ürgajal jooksis mingi telekanali kaudu samanimeline saade, mida ma isegi ei mäleta end vaatavat, aga no pealkiri on meelde jäänud ja nüüd kasutan selle siin julmalt ära.

Sellest ajast, kui lugema õppisin, on mu peas olnud rohkem küsimusi kui vastuseid (ja lugema õppisin kolmesena). Sama kiiresti sain selgeks ka teatmeteoste kasutamise (eeskätt ema-isa-vanaisa ent ka ENE ja BSE ja kõik muud leksikonid, mis teadasaamise-asjadele kaasa aitasid). Tänapäeval on google hindamatu abimees, ehkki ilma kriitikameeleta on targem sellele mitte läheneda.

No ja ma siis nüüd mõtlesin siin, et tegelikult on mul ka hulgim vastuseta jäänud küsimusi ( ja ma ei pea siinkohal silmas teemasid nagu “mis on õnn?” või “kuhu kaob raha?”). Üks neist tuli tänagi ette ja ma mõtsin, et laotan selle letti, äkki mõni teab; maiviitsi  kirillitsa-klaviatuuri ette tassida. Niisiis, äkki mõni lugejatest teab, mis on DTP? (see on vene mõistes autoavarii, eeldan et dorožnaja… aga edasi?) ja ühtlasi , et mitte võlgu jääda, luban ka enda käest küsida  igast asju. Ma vastan ka. Oma oskuste piirides.

2 Vastust to “Tahan kõike teada”

  1. Mac Says:

    Olles vene keele oskuseta oli päris keeruline guugeldamine😀

    aga minu pakkumine oleks:
    Дорожно-транспортное происшествие (Google ytleb tõlkeks “liiklusõnnetus”)
    http://bit.ly/1UchhC4

    • sesamy Says:

      vohhh🙂
      transportnoje oli see teema, mida ma ise ei viitsinud välja mõelda🙂


Lisa kommentaar

