Uut ja vana vol 2

Sellesuvine vaieldamatu uus nähtus meie kodus on Kuti pruut. Ilus tüdruk, veidi noor ehk… aga aeg parandab sellegi vea. Aga mitte Neiust (Kutt  nimetab kõiki tütarlapsi neiudeks) ei tahtnud ma rääkida, vaid hoopis  neljajalgsetest (ka neiud, kusjuures).

Mu kõige lemmikumal neljajalgsel on teatavasti tervisemured (postituse lõpus, ei pea tervet asja läbi lugema), ent nendest hoolimata sai kallis koerik 10. aprillil kutsikad. Peale ühe on  nad oma uutes kodudes. See üks viimane läheb germaanide maale (kui ta juba läinud pole🙂 ). Minu jaoks, kusjuures, oli üllatav, kuidas koerad nime saavad.  Ja  olgem ausalt, passinimega ei kutsu neid mitte keegi😀.

Aga siin on pilt, kuidas me end hästi tundsime peale pikka lahusolekut 28. 05

Tutti

Koerikul on vasaku esikäpa luud õõnsad. Siin pildil on ta eriti kahvatu ja kõhna   (erinevalt minust) aga ega sellest ometi ei muutu ju  tema päikeseline iseloom, või mis? Seega, Mac, ma tean suurepäraselt , mida sa tunned…

Vahepala: eelmisel nädalavahetusel  viibisime koos seltskonnas. Koer suutis end poristada, seega läksime koos sauna ja pesime end puhtaks. Pärast puhkasime  (loe: kuivasime) koos ühe teki all.  Mingi pisike krevetihaigus pole tema elurõõmu suutnud pärssida. Koerik, muide, elab nüüd esimesel korrusel Juuniori juures, mitte meil siin kolmandal.

Aga  nüüd tuleb jutt hoopis teisest koerast, ja see jutt on omamoodi naljakas.

Ja see koer, kellest juttu tuleb on ka naljakas. Palun nüüd kõigil mopsiomanikel mitte solvuda.

Väljend Koon tuli mu kõnepruuki Maci blogist. Ja jäi külge. Sest koeral on teatavasti koon.  Ja meesinimene arvab, et koer peab olema suurem kui rott. (nõustun) ja peremehele truu (nõustun) ja oskama haukuda (nõustun teatud piirides).

No siis see koer, kelle  Kuti Neiu (ütleme siis N tema kohta)  kaasa tõi  …  no veider väike isend, ma ütleks. Nimeks siis D (varjunimi)  ja tõug oli juba enne meile tulekut mops.

Väikeste küünte klõbin põrandal oli  taas kord tore, hellusehood ja kõik muud jutud samuti…,

… aga no  mis teeb selle looma teistmoodi loomaks: kõigepealt hingamine. Tüübi õhuvahetus on kuuldavalt piffpaffff, piffpafff…. siis see, kuidas D näiteks vett joob: likliklikliklk- mitte nagu  mõni teine lurplurplurplurp🙂

Kolmas paranormaalsus D juures on  nuuskimine. Koonuga koer viskab end su selja taha ja teeb mhuhhhhhhhh, See väike nuustik ronib su õlale, üritab su kõrva matsutada ja häälitseb sealjuuures lhlhlhlhlhlhlhllhlhlhlhlhlhlhlhllhlhhlllllhhhhhhh…..

Kõige erinevam asi mops vs retriiver on silmad  (koonu kuju ma ei võrdle, kõik teavad, millest jutt). Retriiveri silmad on

ühtaegu ustavad, küsivad, lootusrikkad, truud, rõõmsad ja seiklusvalmid… siis mopsilapsukese  näoke väljendab vaid üht: palun kaitse mind selle kurja maailma käest!!! ja kui sul juhtub olema käes söögipala, siis ma tean, et ma ei sa siit palukestki, kaitske mind selle kurja maailma käest! Drama queen nr 1 nimega D.

D läks eile õhtul oma koju.  Meesinime , kes eile suht hilja laekus ei teadnud sellest midagi, seni kuni hommikul looma kutsuma hakates selgus kibe tõde- Elvis has left the building.Mees jäi veidi nukraks. Sest et nagu natuke tühi olek või nii.   Väike nuustik resideerub meist 50 km  eemal. Mees ütles ” vahet pole”. Aga ma nägin ükskord ühte asja.

See üks asi oli siis nii.

Ennevanasti ütles Meesinime: Moskva pisaraid ei usu, kui mõni loom sureb- no kahju ikka, aga mina ei nuta. Täna  tegi  Meesinime süüa ja rääkis juttu sinna juurde: ..,. ja siis ma viisin  selle kapi sinna ja tõstsime ta rõdule ja T tuli ka ja siis ma kutsusin teda nimepidi ja sa ei kujuta ette, kui hea meel meil mõlemal oli… (selgituseks T on koer, kes veel siiani pole aru saanud)

No ja siis tegi  meesinime minuga koos süüa ja rääkis T-st ja pisarad tilkusid pannile. Mehed ei nuta, Jajah.

(kordan end veel kord)

Meesinimese arvates ei ole koer alla 30 cm turjakõrgust, 10 cm koonupikkust ja no normaalne koer haugub ja valvab. Ja üleüldse käitub nagu koer. Ja siis tulid T ja S (kuldsed retriiverid). Ei haukunud ega hammustanud. Kuulasid käske ja järgisid neid.  Koer S elab nüüdseks Saaremaal ja kuuldavasti on tal seal hea põli.
Koer T (see minu lemmik)  käis Juuniori perega trippimas, täna on nad kodus, Juuniori elukaaslane teeb kringlit (paneme ta nimeks Maisilapsuke /mitte kringli vaid noormehe/ ) ja homme suunduvad tüübid lõunasse vanaemale lilli viima ja soove soovima. Sünnipäev on kord aastas. Ma arvan, et minu ema oma diagnoosiga saab sellest veel eriti hästi aru.

3 Vastust to “Uut ja vana vol 2”

  1. Mac Says:

    kusjuures iga postitusega, kui ma halan, et oeh 36 tundi ilma Koonuta ja 48 tundi ilma Koonuta jnejne siis ma mõtlesin T. (Teite koera siis, mitte mu T.) peale, et nähh, kuidas ma halan sellise pisiasja üle nagu 5 päeva koeravabadust, kui üks MaailmaNunsik on omadega katki ja ilmselt pole ta tegelikult ainus Nunsik, kes katki on…
    ehk siis tundun endale küll natuke selline *seesõnamismullepraegumeeldeeitule, aga midagi taktitundetu laadset*, aga samas mis ma teha saan, et ma oma viie päevagagi hädas olen… teadmine, et mõnel koeraomanikul kusagil läheb halvemini, et muuda mu Koonust eemalviibimist lihtsamaks, hoopis hullemaks.

    Ps. Ma pole kindel,aga viimane vist ei lähegi Germaaniasse ja otsis viimati kutsikapõliks asendushoidu mõneks ajaks vms😉
    PS2. Tervitused T.-le!

    • sesamy Says:

      tead
      see on nii veider
      aga kui mulle (eriti mugavale naistreffale) pakuks keegi ( sa tead küll kes) et võta ja kasvata seda T kutsikat eesnimetähega V… ma ei kõhkleks sekunditki.
      samas kui sinu Ellie sellenädalane eesmärk sihile jõuab… sa ei taha teada, mis tunded sul sellega seoses tekivad, usu mind….😦

      • Mac Says:

        djaa, ma draamatsen parem oma 5 päeva üle ja ei mõtle hetkekski kahe kuu pärast ees ootavale kahele kuule…


Lisa kommentaar

