Koerik

Et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama sellest, et ükskord ammu tõi Juunior meile hoida kaks kuldset retriiverit. Üks siis tema oma ja teine sõbranna oma (püsilugejad teavad, millest jutt). Käesolevaks ajahetkeks on nende koertega nii:

  1. T. elab Juuniori juures  esimesel korrusel (mitte minu kolmandal), põeb luuvähki, ei kasuta ühte esikäppa, on habras ja kokku kuivanud… aga kas see vähendab ta elurõõmu? Unustage ära😀. Juunior just jagas FB videot, kuidas koer veevoolikuga mässas… elurõõm kees ülegi. Vot selline koerik on T.
  2. S. on nüüd mandri saare vastu vahetanud. Kuuldavasti elab sellises peres, kus temaga iga päev 15 kilomeetrine jooksuring tehakse. Veab tal. Ma ei viitsi joosta, koer võib.

Jutt, mida kohe pajatama hakkan, kõneleb aga hoopis kolmandast koerast (jajaa, seesama Seeniori nimekaim). Aga vist on targem veidi ajas tagasi minna ja alustada algusest.

Niisiis, koerik T tuli meile 2014 aprillis Põnni sünnipäeval ja vallutas hoobilt kõikide südamed ära. Me muidugi teadsime, et tegu on Juuniori koerikuga… aga see ei takistanud meid  teda fännamast. Sest – olgem ausad- me räägime ikkagi maailma parimast penist.  Jaanuaris 2015 sai seesama koerik diagnoosi ja aprillis kutsikad. Kusjuures teda ennast ei paista kumbki fakt eriliselt rööpast välja viivat🙂

Pilt nr 1: minu kohtumine koerikuga  peale emapuhkust😀 (27 mai) (läks poegima 8.04, kutsikud sündisid 10.04)

Tutti

Pilt 2: kolm põlvkonda tüdrikuid. Vasemalt vaadates on nii: T, siis P ( 13 vana ja T ema) ja siis V, tüdruk T viimasest pesast🙂 )

telo 4 või midagi 015

Igatahes. Kui T tuli Saekülla tagasi, siis mitte meile vaid Juuniori kotta, See, nagu täheldatud, juhtus juunis. Ja mul on sajaga savi, kes kui pruuniks hakkab või hakkas… aga mul tekkis koerikuigatsus. Ma siis väljendasin end verbaalselt koduseinte vahel ja sain heakskiidu teemal “koerpeabmajasolema”.

Aga aeg läks edasi.  Ja ühel eriti tundelisel momendil kirjutasin siis koerteomanikule kirja, mis peamiselt sisaldas väidet “pakun hoiukodu, sõprust, sügamist ja muud, mis sellega kaasas käib”.

Kuu aega hiljem  juhtuski nii, et üks sõbrake vajas tähelepanemist. ja – nagu eelpool mainitud- olin redis.Päris küpse. Esmaspäeva õhtul tõime siis sõbrakese meile.

Algab väike koerapäevik.

E, 17.08

Ma olen tegelt veic väss ja otsin varju. Pernaine koos kahe tädiga pläkutavad keset muru, ma otsin välja kõige kõhnema inimese varju ja heidan sinna unele. Paraku eriti uinuda ei lasta sest et see lokilammas üritab minuga suhelda. Olgu pealegi, ma suudan küll.’

Oot, me läheme sõitma? See on hea mõte- mulle meeldivad uued elamused. Aga kõrgushüpe pole päris minu ala. Vinnan end  pagasiruumi (T kõrvale) ja sõit võib alata.

Lokilammas käis poes ära ja tuleb autosse. Jagab meile maiuspala. Mismõttes T saab esimesena? Aa jaa, tegelt ma hooman küll, tema 8 eluaastat minu kolme vastu ja värki.

Olgu, nii ruttu, kui autost välja sain, vajas keha kergendamist… ja siis oligi uued põnevad kolme korruse jagu treppi ees ja uued inimesed ootamas.

See suur kiilakas, muide, oli täitsa ok… aga ma hoian endiselt lokilamba poole. Tegelikult ma hoian teda isegi nii häst vormis, et äratan ta kaebliku halaga ja me käime õues ära. Ma tema meeleheaks ikka ühe pisikese soru teen,

Päev 2 (teisipäev)

Ma nüüd tahaks süüa. Ma tean, et söön 2 korda sama palju kui T ja ma ei tohiks pirtspeff olla… aga no sorry🙂 Ja üleüldse otsustatagu ära, mis kell sööki antakse ja kas õhtune jalutuskäik toimub enne või peale sööki. Nii lihtne ju. Ja neer RC krõbinad on räme saast, kas toorest maksa siin ei pakutagi?

Olgu ette öeldud, et need väikesed emotsioonimomendid saavad peatselt järje.

Lisa kommentaar

