Täitsa meelest ära oli kohe :)

Astun mina siis täna oma blogi sisse- ja etskae, kommentaarimull helendab nigu apelsin. Vaatan lähemalt ja kirjas on: Happy Anniversary with WordPress.com
Ja siis tuli meelde- ongi juba kuus aastat ju🙂kook
Ja siis lugesin blogisid ja siis nägin, et Mac, hea laps, on mu meemi ära teinud🙂
Ma olin juba unustanud peaaegu, sest kõik on nii tublid olnud ja nii lahedalt etteantud teemal kirjutanud ja ega tänanegi kord erand olnud🙂

Siinkohal erilised tänud teile, et viitsisite🙂

Ja Macile ja teistele, keda huvitab , kuidas elu koos koeraga mu elu mõjutab, siis- eile juhtus selline seik, et ütlesin ühele tunni ajal ringisiiberdavale kolmanda klassi noorsandile väga resoluutse häälega KOHT!!!  Näpuga näitasin ka, kus see koht täpselt on.  Mõjus küll.

🙂

Lisa kommentaar

