Selle aasta kalender tuleb ümber teha, ma ütlen :)

Noh, olen siis mina töö juures ja teen aasta tööplaani (mitte poolaasta vaid terve aasta, eksole), kõik tuleb kirja panna, mis, millal ja kus toimuma hakkab. Mul on selline komme, et kalendri  lehed paljundan ja kuupäevad kirjutan käsitsi (12 x A3, siis mahub kõik ära; tegelikult küll 11 x – juulis puhkame kõik kollektiivselt nagu kord ja kohus).

Ja nüüd hakkab ebaõiglus pihta. Esiteks on aastas üks tööpäev rohkem (29 veebruar). Edasi: reaalselt vabad riiklikud pühad on vaid 24. 02  (kolmapäev), 25.03 (reede… ja koolivaheaeg) ning 23-24.06 (neljapäev ja reede). Muus osas aga täielik jama, ütlen ma.

1 mai: pühapäev

20. august: laupäev

jõululaupäev ja 1. püha- nädalavahetus

ja nagu sellest veel vähe oleks- 1. jaanuar 2017- pühapäev. Vaadake ise:

Kalender 2016 (Version 2.0)

Kalender 2016 (Version 2.0)

Ma arvan, et on liiga vähe pühasid meie kalendris. Panen ette võtta kavasse veel naaberriikide iseseisvuspäevad. Venemaa oma ei võta, see langeb sel aastal pühapäevale. Tähistame hoopis Peeter I sünnipäeva (09.06). Jaanuaris taliharjapäeva, aprillis  künnipäeva (ja ärgem siis vahepeal naistepäeva unustagem). Mais on pühadega kehvemapoolne… aga laseks igal asutusel ise valida? Silt uksele “Mõnusa ilma tõttu on see töötuba suletud”- ja valmis ta ongi.  Juulis niikuinii enamik puhkavad, niiet las ta olla. Augustis sobib hästi rukkimaarjapäev, septembris mihklipäev ning oktoobris kolletamispäev.  Ja kalender saab kohe palju rõõmsam ning värvilisem:

Kalender 2016 (Version 2.0)

Kalender 2016 (Version 2.0)

Ja üleüldse, miks peavad tähtpäevad kalendris punasega märgitud olema? Selle asemel, et nad nagu saadaks meile signaali “Ma KEELAN sul tööle tulla” võiksid nad palju leebeme tooniga öelda: “Ma luban sul PUHATA!”

Onju hea mõte?

Posted in muig. 6 Comments »

6 Vastust to “Selle aasta kalender tuleb ümber teha, ma ütlen :)”

  1. Manjana Says:

    On küll hea mõte, puhkamine on tervisele kasulik🙂

  2. k. Says:

    Nõus.
    Aga – kas 26.detsember pole ka mitte püha ( esmaspäev ) !

    • sesamy Says:

      jaa… aga väga paljud firmad annavad sel puhul talvepuhkust, nii et see ei loe😀

      • K. Says:

        Ei ole elus sellest nn talvepuhkusest osa saanud, nii et rõõm ikka , saab puhata ..

  3. Maris Says:

    Oh kui hea, et ma see aasta tööinimene ei ole😀 Tegelikult võiks tööinimestele siis lisa puhkepäeva ikka anda, kui kalender niimoodi käkki keerab😛

  4. Mac Says:

    ma vaatasin ka aasta lõpus õudusega 2016 aasta pühi… oli seda liigaastat nüüd siis vaja või…


Lisa kommentaar

