Vihmase ilma loba

Väljas valitseb kõigi koleilmade kuningas ja enne reedet erilist paranemist ei lubata. Nädalavahetus see-eest tõotab soe tulla. Peaasi, et liiga soe ei tuleks🙂  (kärss kärnas ja maa külmunud, eksole).

IMAG1203

Tegelikult on patt  paari piisa üle nuriseda kui mujal nagu oavarrest sajab. Ma pole muidugi ise näinud kuidas sealt oavarrest täpselt sajab… aga  uskugem siis vanasõna ja võtkem arvesse, et seda on palju.  Siin võin lihtsalt vihmariided ja kummikud selga panna, seal ilma kummipaadita pole midagi peale hakata. Aga kuna hetkel õue asja pole (isegi koer on ära tabanud, et selle ilmaga pole õues eriti tore), siis toas on alati midagi teha. Kasvõi blogida.

Ma peaks tegelikult  reisimuljed üles kirjutama, seni kuni kõik veel värskelt meeles on. Meie väike Põhja -Läti tripp kujunes hoopis pikemaks, kui esialgu plaanitud:  Pärnust mööda mere äärt  Kalingradi oblastini välja ja sealt ringiga tagasi. Ette olgu öeldud, et kuna asi oli ekspromt, siis olid ka inimesed, kohad ja sündmused ikka vastavad. Seda ikka heas mõttes🙂. Aga sellest pikemalt teine kord.

Käimas on viimane puhkusenädal . Ma juba  ootan , millal tööle saab, päriselt ka. Seda mitmel põhjusel: mulle meeldib mu töö (kohe väga palju meeldib, ma ei vahetaks seda naljalt millegi vastu), palka tahaks saada (juuni lõpus laekunud vahendid on ammui otsas),  mul saab jälle olema klass, mul on miljon ideed mida  sel aastal huvitavat teha, ma tahan näha, kui palju mul sel aastal klaveriõpilasi on (eelmine aasta oli muusikastuudio esimene aasta, terad ilmselgelt eraldusid sõkaldest; see, et pilli tuleb harjutada on paratamatus. Kui muu elu kõrvalt pillimänguks aega ei jää, siis tulebki vaikselt valikuid tegema hakata. Mitte, et selles midagi halba oleks, vastupidi. Igaüks peab saama võimaluse proovida ja otsustada, kas tunneb oma ära või ei. Nii lihtne.Õnneks mul selliseid ei ole, kes mängivad klaverit kuna “ema käseb”).  Oh, neid põhjuseid on tegelikult mitmeid veel, kõik ei tule lihtsalt meelde.

Aa, sellest tahtsin ka rääkida… mäletate seda küsimust:19. MILLAL VIIMATI KIRJUTASID SA KELLELEGI KIRJA PABERIL?  Ma saan aru, et see on kusagilt tõmmatud ja tõlgitud küsimused… aga tegelikult tahaks teada, kas poleks mõttekam küsida MILLAL SA VIIMATI MIDAGI PABERILE KIRJUTASID  JA MIS SEE OLI?  See oleks palju põnevam. Kui suur osa reaalselt igapäevaelus paberit ja pastakat tarbib, peale põhikooliõpilaste muidugi? Kuidas tänapäeval gümnaasiumis ja ülikoolis käib? Konspekte ikka tehakse või käib kogu õppetöö erinevate keskkondade ning e-maili teel? Päris põnev oleks teada.  Mul on tihti paber ja pastakas kasutusel… aga need inimesed, kes töötavad muudel elualadel? Kui palju konkreetselt sina pastakat ja paberit tarbid? Paar suve tagasi kui  lisaraha teenimise eesmärgil kaupluses müüja olin, siis  ainukesed reaalsed  numbrid, mis pastakaga kirja said, oli taaratšekkide kogusumma ja lotopiletite aruandlus. Kogu moos. Ja peale tööpäeva olin nii laip, et pastaka ja paberi kasutamine muudel eesmärkidel ei tulnud meeldegi…

Ühe blogipostituse  kommentaar tegi aga vihmase päeva lausa lõbusaks (jutt käis rinnahoidjatest) : Nojah. teadküll neid, mis on nahavärvi ja kergelt koonuses. Mitte seksikalt koonuses, nagu Madonna omad, vaid niimoodi nukralt koonuses…  Need “nukrad koonused” tõid niiiiiii palju mälestusi ja selle pesuesemega on  mul üldse omaette teema. See väärib omaette postitust (ja eelnevat  googeldamist, sest ma ei mäleta, et oleksin omal ajal seda pesueset nõrkemiseni pildistanud; noorem lugeja aga ei saa  illustreeriva materjalita aru, sest ausalt, tolleaegne pesu oli ikka ulme).

Kena vihmapäeva jätku siis!

 

 

2 Vastust to “Vihmase ilma loba”

  1. signe Says:

    Huvitav oleks küll viimaseid pastakajälgi sirvida🙂 . Mina kirjutasin täna töö juures (lasteaed) Piibelehe-neitsi etenduse kondikava. Plaan on, et emadepäeval lapsed esinevad sellega🙂

    • sesamy Says:

      lasteaednikel ja kultuuritöötajatel on jah järgmise aata kalender juba ette peas🙂 (mul ka)🙂


Lisa kommentaar

