Must-valge 5

Ongi viimane päev viiepäevasest väljakutsest.
Võtame siis kokku: talv, kevad, suvi , sügis ja taas talv…
Ei saa midagi alata tühjalt kohalt (energia jäävuse seadust mäletate?), niisiis, soovin kõigile head vana-aasta ärasaatmist ja ka seda, et uus saaks ainult paremaks minna. Teate, need aastad, mis meile on siin antud, on siiski loendatavad, niisiis (nagu keegi kunagi ütles): lase vabaks🙂 .
Aga pildil olen ma (kuigi pikem) nii vana noor, et ei tea sellest veel midagi. mustvalge 5 001
Ma tahaksin teha ka aastakokkuvõtet, loodetavasti on mul selleks homme-ülehomme aega. Sest- nagu juba öeldud- uuel aastal on uued asjad🙂

3 Vastust to “Must-valge 5”

  1. tegelinski Says:

    Mulle must-valged fotod meeldivad… nii et võtan kui üleskutset ja otsin ise ka midagi väljapanekuks🙂
    Tütarlaps fotol (pikem) on nii tõsine-tõsine, peaks ju kommikotiga kuuse all olema elevil ja rõõmus? Aga kleit seljas on tõesti kaunis, üks korralik käsitöö… tundub mulle.
    Armsad piigad kahekesi🙂

    Head uut aastat!

  2. sesamy Says:

    Head uut Sullegi🙂
    Ma olin lapsena kogu aeg selline tõsine, ema veel muretses, et mis sellest lapsest küll saab, nii raske elu tuleb kui kunagi ei naerata…😀. Kleidid olid ausad jah, hästi ilusad.Minul tumekollane, õel lõheroosa.
    Jään huviga fotosid ootama🙂

  3. Mitte nii must-valge | kirjand vabal teemal Says:

    […]  üks sõber sama tegema. Ma tookord jagasin oma fotosid ka siin ja siin ja siin ja siin ja siin ka . Täna  püüdsin arveid klaarida oma hot.ee postkastiga  (ta kangekaelselt väitis mu parooli […]


Lisa kommentaar

