Hädakisa

Vot nüüd on küll see koht, et kõik , kes siia kiikavad ja abi saavad osutada- HELP! Raha ei taha, ainult ühte pilti või muid õpetussõnu.

Juhtus nii, et mu auväärne pliit minestas (kardetavasti) lõplikult.Õnneks oli asendus olemas: iidne (aga vägagi töökorras) asendus nimega BEKO. Täpsemalt siis BEKO 5648. Igavesti asjalik 10+ eluaastaga vanur. Ainus probleem on asja juures: nupumärgid on kulunud. Ähmaselt on näha kohad milline nupp millisele plaadile mõjub… aga edasi olen ma sügavas muretsuses: kuhupoole tuleb nuppe pöörata? Kuidas töötab ahi? (see viimane on eriti probleemne, ei saa ma küpsetada ega muid ahjuroogi valmistada. Panen siia pildi olemasolevast ja kui te oskate aidata (või tunnete kedagi, kellel on sama pliit) palun tehke pilti  juhtpaneelist ja saatke mulle või kirjeldage niisama. Joonistan kõik asjad ise peale ja olen edaspidi häppi.

Ette tänades siiralt teie ahjuroogadest puudust tundev mina.

beko

4 Vastust to “Hädakisa”

  1. flameblood Says:

    Mul küll ei ole seda pliiti, aga ma pakun, et nupud käivad päripäeva. Saad seda lihtsalt kontrollida – keera päripäeva ring peaaegu peale ja minuti pärast proovi käega pliidiraua kohal hõljudes, kui soe on, st kas oled min või max settingu peal.

    • sesamy Says:

      pliidinupud käivad päripäeva jah, kuus astet on, selle olen ammu ära proovinud. praeahju temperatuuridele sain ka nüüd jälile, režiimid veel puudu ainult

  2. Maris Says:

    Ai, mu emal oli selline pliit, aga just viis suvel minema. Ilmselt vasakult esimene on temperatuuri näidik (vaata, kui tark ma olen hilisel tunnil). Järgmisega saab programme muuta. Ja edasi sa saad juba ise aru. Kas googeldada oled üritanud pilti? Võib abiks olla, kui sarnase isendi leiad.

    • sesamy Says:

      muidugi googeldasin, aga leitud pildid on liiga väikesed ja leitud instruktsioonid uuematele pliitidele…


Lisa kommentaar

