Citius, altius, fortius

Nii äge🙂

Kõik võistlema🙂

Kes blogib kõige kiiremini, kes stiilsemalt ja kes humoorikamalt.Kes paneb pilte ka ja kes ei pane üldse. Kes kirjutab ühe kuu jooksul valmis kilomeetri, kes paarkümmend sentimeetrit. Vähemoluline ei ole ka see, kellel rohkem lugejaid, laike ja klikke on, sest nüüd saab igaüks olla ekspert ja anda hääle just oma lemmikule. Tulemus, loomulikult, on nii ideaalilähedaselt objektiivne, et võtab lausa ahhetama. Hääleta sina ka!

Ei, tegelikult mulle meeldib: seal nimekirjas oli nii palju blogisid, millest varem kuulnudki polnud. Aitäh-aitäh-aitäh!

🙂

3 Vastust to “Citius, altius, fortius”

  1. maailmaparandaja Says:

    Mismõttes, minu blogi polegi nominentide hulgas. Ma juba hellitasin mõtet kuldsest blogioskarist oma kaminasimsil. Mul muidugi pole kaminat ka veel, aga see on juba tähenärimine

    • sesamy Says:

      Korralik blogija ei hangi iial kaminat, muidu võib ta- teada saades, et teda nominentide seas pole- suurest meeleheitest oma blogi kaminas ära põletada ;D

      • maailmaparandaja Says:

        Ohtlikke jäätmeid (nagu vanad blogid ja patareid) ei ole mõistlik küttekoldes põletada. Rikuvad õhku ja korstent ka. Räägib hariduselt roheline. Ma kardan, et mu blogi ei süttiks ka. Vana ja vettinud teine juba. Ainult ajaks musta tossu ja sisiseks vaikselt.


Lisa kommentaar

