Jube veider lind

Hommikul sadas vihma ja mina kõmpisin läbi selle tööposti poole. Pea valutas lausa ulmeliselt (seda ei juhtu tihti). Puu (oma tööposti) otsas istus rähn ja töötas nagu õmblusmasin. Teda vaadates hakkas pea veel rohkem lõhkuma. Ei saanud aru, mis tema peas toimub, et see sellisest tagumisest valutama ei hakka. Küsisin bioloogiaõpetaja käest järele. Sain teada, et rähnil on seal omalaadsed amordid. Ühtlasi kuulsin tema kodusest rähnist, kes ei põlga ära ka koeratoitu ja käib koerakausi juures asjatamas koos varblaste ja teiste väiksemate lindudega. Püüdsin seda ette kujutada- palju linnu moodi linde ja siis üks, kes väriseb nagu põeks alzheimeri tõbe.
Ja üleüldse- kas need amordid tal ära ei kulu? Isegi autodel tuleb ju teatud kilometraaži järel amorte vahetada?
Jube veider lind igatahes.
Pilt pärit siit.
Ja veel- nagu selgub, pole peaga töötades aju kasutamine obligatoorne. Kui levinud nähtus meie ühiskonnas!

5 kommentaari to “Jube veider lind”

  1. laborihiir@ Says:

    Turovskil oli mõni aeg tagasi ühel puhkepäevahommikul rähnide raadiosaade. Amordijutt tuletas mulle selle kohe meelde. Ta oskas vahvalt toksimise lahti seletada.

    • sesamy Says:

      Ma olen niruvõitu raadiokuulaja. Kahjuks. Nagu selgub. 🙂

    • Sinitihane Says:

      Turovski on jah hästi vahva. Mul ei lähe kunagi meelest, kuidas ta kunagi ütles: põdra käpad. Nii nunnu!

      Aga rähnidest… Tahan ka amortisaatorit pähe!!!

  2. Smaragd Says:

    Minu t88 juures kyll Alzheimeri-haiged ei v2rise. 😛

    • sesamy Says:

      Oi jah, see oli vist Parkinsoni tõbi oopis jahh 🙂
      Mine tea, miks see rähn mul niimoodi alzhiga seostus 🙂


Lisa kommentaar

