Loeme veel… ja veel… ja veel

Nii mõnus on jälle uusi blogisid leida, mida mõnuga lugeda.
Ja nii mu blogroll pikeneb ja pikeneb ja pikeneb.
Varsti pretendeerin pikima blogrolli omaniku tiitlile.
Aga ega ma kelleltki luba küsinud… kui omanikke häirib, andke teada.
Siis lühendan.

6 kommentaari to “Loeme veel… ja veel… ja veel”

  1. tafkav Says:

    Ma osalen kah võistlusel, kutsumata, mul on readerisse tellitud 234 lehe uuendused, nendest ca 6-8 on twitteri omad, ülejäänud blogid. Tõsi, niimõnigi neist blogidest on praeguseks surnud, aga usun, et umbes 200 elus asja on küll jooksval jälgimisel. 🙂

    • sesamy Says:

      Ma ei ole veel google readerit kasutama õppinud 🙂
      ja kuna ma oma lemmikud nopin üles valdavalt teiste listidest, siis ei saa ma kuidagi teistele keelata avastamisrõõmu 😀
      200 on muidugi muljetavaldav …

      • tafkav Says:

        Mul on just vastupidi – ma ei valda wordpressis blogrolli tegemist ja sellepärast on naapidi. 🙂

        Reader on muuseas väga lihtne – kui on google’is konto, siis minna readeri avalehele ja seal on koht, kuhu saab lisada veebilehe aadressi ja pärast lisamist uued postitused tulevad nagu kirjakasti. Ma hakkasin seda siis kasutama, kui mul list liiga pikaks läks, et seda iga päev läbi klõpsida.

  2. neiud ärevil Says:

    Mina ka avastan iga päev uusi blogijaid endale ja leian neid just kommentaare lugedes.

  3. Jaana Says:

    kust te sellise aja võtate? 😛

    aga noh, kui ma vähem facebookis aega veedaksin, siis oleks endal ka ilmselt blogide jaoks rohkem aega 😀

  4. tafkav Says:

    Minu aeg tuleb sellest, et mul “päris elu” ei ole. Perifeerias elamise võlud…:-)


Lisa kommentaar

