Kuidas teha kodukino

1. Küpseta kaneelisaiu ja keeda teed
2. Vii kööki läpakas ja arvutikõlarid, ühenda need omavahel
3. Süüta kõik köögis leiduvad küünlad (umbes 10)
4. Tee hõõgvein soojaks ja vala termosesse
5. Võta kõik vajaminev käeulatusse
6. Mässi end toolil ilusti teki sisse kerasse, kuna ei ole eriti soe
7. Vaata Twilighti.
🙂

I like this :D

You are The Wheel of Fortune

Good fortune and happiness but sometimes a species of
intoxication with success

The Wheel of Fortune is all about big things, luck, change, fortune. Almost always good fortune. You are lucky in all things that you do and happy with the things that come to you. Be careful that success does not go to your head however. Sometimes luck can change.

What Tarot Card are You?
Take the Test to Find Out.

Tnx, Kristiina 🙂

Otse ja omadelt

Kui ma poolteist kuud tagasi blogerdama hakkasin, ei hoidnud ma seda tegevust loomulikult laste eest saladuses. Aga ega ette lugema ka ei kippunud, ikkagi isiklikumat sorti kirjandus v nii, seda enam, et olukorrad ja inimesed, kellest siin juttu, on neile heaste tuttavad. Nad ise ka muidugi.
Igatahes lugesid nad eile kogu kupatuse otsast lõpuni läbi. Kumbki omaette.
Noorem ütles: sellest saaks ägeda raamatu, isegi mina loeks.
Vanem ütles: oleks ma teadnud, et sa nii kurb oled, ma oleks rohkem kodus olnud.